Hvordan minimere frafall av kunder?

 

Alle bedrifter er avhengige av fornøyde kunder og det er nettopp derfor churn-analyse er så viktige siden de kan avdekke hvorfor kunder faller fra. helthjem har gjennom sine eiere, Schibsted og Amedia, og mye data og innsikt vi gleder oss til å dele med dere.

helthjem inviterer til frokostseminar onsdag 24.mai kl 08:00-10:00 i VG-bygget i Akersgata 55.
helthjem ønsker å invitere deg og dine kollegaer til hyggelig frokost med faglig påfyll rundt temaet churn og minimere frafall av kunder. Vi har mye spennende kompetanse som vi gleder oss til å dele med dere.

Det blir lett servering av ferske bakevarer og kaffe, og vi åpner dørene kl 08 og seminaret kl 08:30.

Andreas Finborud, Forlagsdirektør Aftenposten Forlag
Andreas skal snakke om hvordan Aftenposten Forlag jobber med churn-analyse og hvordan legge en strategi knyttet til kundelojalitet.

Anette Alnes – Leder i Morgenlevering.no
Anette har vært med på hele reisen til Morgenlevering.no fra forprosjekt til ferdig nettbutikk, og skal dele sin innsikt i hvordan de jobber med å sikre lojalitet.

Kjetil T. Hyllseth – Head of Customer Experience Egmont
Egmont er et av Nordens ledende mediekonsern, og Kjetil skal dele sin erfaring og om hvordan de tester ut hva som påvirker lojaliteten til sine brukere samt hvordan de bruker churnmodellering.