Bedrift
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure om du er bedriftskunde.
-
Er det trygt for nettbutikker å sende pakker?
Folkehelseinstituttet anser ikke pakker eller emballasje som synnsynlige smittekilder.
Samtidig oppfordrer vi på det sterkeste alle nettbutikker til å følge Folkehelseinstituttets retningslinjer, og sikre god hygiene under innpakking og forsendelse av produkter fra deres lager.
-
Pakkene vi har sendt er ikke levert ut til mottaker
Du som bedriftskunde har mulighet til å spore pakker selv via portalen Flow her. I Flow kan du sjekke status for pakken til enhver tid. Dersom du ikke har innlogg til Flow ber vi deg ta kontakt med din kontaktperson
-
Jeg har spørsmål angående faktura
Hvis din bedrift har spørsmål om faktura kan du sende e-post til faktura@helthjem.no.
-
Jeg ønsker å rapportere en klage
For å kontakte oss angående klage kan du enten ringe vår kundeservice på tlf 400 64 009, eller ta direkte kontakt med din kontaktperson i Helthjem.
-
Hvordan blir jeg bedriftskunde?
Dersom du ønsker å bli bedriftskunde hos oss kan du fylle inn skjema HER så tar vi kontakt med deg!
-
Jeg er bedriftskunde og ønsker å spore pakker, ta ut rapporter etc.
Hvis din bedrift har fått tilgang til vår portal kan du logge deg inn HER for å spore pakker og ta ut rapporter. Dersom du ikke har tilgang kan du ta kontakt med din kontaktperson i Helthjem eller vår kundeservice.
-
Hvilke dager leverer dere pakker?
Vi leverer hver natt (mandag - søndag) i hele Norge.
-
Hva kan dere tilby av leveringsmuligheter?
- Hjemlevering: Vi leverer kontaktløst hjem til konsument mandag - søndag. Vi leverer mellom 1-5 dager i hele Norge hjem på døren/postkasse. Der vi ikke har dekning leveres pakken til post-i-butikk.
- Retur: returtjenesten vår hvor forbruker kan returnere varer fra sin egen dørmatte/postkasse.
- Hentepakke: Vårt eget butikknettverk, der mottaker kan hente pakker og levere retur selv.
Ta kontakt med for mer informasjon og hva som passer din bedrift best. kundesupport@helthjem.no