Sporing

Her finner du spørsmål og svar rundt sporing av pakker.

  • Pakken min står som levert, men jeg kan ikke finne den

    Har du fått beskjed om at en pakke er levert, men du ikke finner den, kan det være lurt å sjekke både postkassen og dørmatten din. Bor du i blokk, ta gjerne en sjekk på naboens dørmatte også.

    Skulle pakken likevel ikke dukke opp, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice.

  • Sporingen sier at pakken er levert til et utleveringssted, men jeg har ikke fått informasjon om å hente den

    Noen ganger kan det ta litt tid fra pakken ankommer utleveringssted, til SMS/e-post blir sendt. Det kan også være lurt å sjekke søppelposten din.

    Skulle du likevel ikke høre noe, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice.

  • Hvorfor viser sporingen at pakken befinner seg et annet sted enn mitt poststed?

    I noen tilfeller vil det kunne se ut som at pakken er lenger unna, fordi terminalen hvor pakken sist ble behandlet har lokasjon her. Pakken vil likevel bli utlevert til den adressen du har oppgitt.

  • Sporingen har stoppet opp

    Selv om sporingen ikke viser bevegelse, trenger ikke det bety at pakken har stoppet opp. Vanligvis leverer vi pakker i løpet av et par dager, men det kan ta opptil én uke.

    Om sporingen ikke har endret seg etter mer enn 7 dager, ønsker vi at du tar kontakt med kundeservice.

  • Pakken min ble hentet, men sporingen sier den ikke er hentet likevel.

    Om pakken ble hentet, og sporingen nå viser pakken som både hentet og ikke hentet kan det være at det er oppstått et problem.
    Ta gjerne kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med å finne ut hva som har skjedd.