Helthjem inngår samarbeid med Unifaun

Publisert: 4. mars 2019

Enkelt

Helthjem kan i dag tilby Norges raskeste og enkleste hjemlevering. Det er blant annet full sporing på alle pakker, levering i helger og bransjens største maksmål på pakkene.

Helthjem har også 100 prosent geografisk dekning gjennom et samarbeid med over 1500 utleveringssteder over hele landet.

- Hjemlevering er noe vi virkelig brenner for, fordi vi mener det er fremtidens netthandel, og vi skiller oss nå ut i bransjen. For å ta et eksempel: Med oss som leverandør kan du bestille en vare på fredag, og få den på døren - før frokost - allerede på lørdag. Det er lynrask helgelevering, sier senior logistikkonsulent i Helthjem Netthandel, Ken Larsen.

Og etter stødig vekst i Norge etablerer nå Helthjem seg i Sverige, hvor distributøren tar stadig nye markedsandeler blant svenske nettbutikker, som sender varer inn i Norge.- Vi har stor tro på videreutvikling som bedrift gjennom dette samarbeidet med Unifaun, og ser virkelig frem til å jobbe sammen i tiden som kommer. Innovative, fremtidsrettet og fleksible. De tikker alle bokser, sier Larsen.

Fleksible

Helthjem og Unifaun har allerede fått flere felles kunder, og en av nøkkelfaktorene bak en sømløs opplevelse er fleksibilitet i Unifauns programvare. For eksempel tilbyr Unifaun et produkt som ikke trenger den “vanlige” implementeringsprosessen.- Unifaun har laget en veldig smidig løsning for valg av transportør og produkt i utsjekken, som skiller seg litt ut på markedet i dag. Dette er en av mange spennende tjenester vi ser frem til å jobbe med og utvikle videre sammen med Unifaun og våre felles kunder, sier Larsen.Unifaun ønsker nå styrke sin kundebase i Norge videre, ved å jobbe hardt for innovasjon og stor fleksibilitet. Logistikkrådgiver i Unifaun, Eivind Lappegard, er klar på at firmaet ønsker å passere nye barrierer.

- Utviklingen innen netthandel går fort og er i konstant forandring. Felles for Unifaun og Helthjem er at vi skal være med på denne utviklingen. Gjennom tilstedeværelse og dialog med aktørene i bransjen. Slik at vi kan fortsette og tilby nye, enkle og innovative løsninger bransjen har bruk for i fremtiden også, sier Lappegard.