Pallplass til Helthjems kundeservice

Pressemelding

Helthjem klatrer på kåringen i Norges største test av kundeservice med sølv i egen kategori i Kundeserviceprisen 2021.

PRIS: Helthjem vant sølv i Kundeserviceprisen2021. Foto: Helthjem

Publisert: 30. april 2021

Prisen deles ut av analyseselskapet See You i samarbeid med Confex, hvor over 140 kundesenter på tvers av bransjer blir grundig undersøkt og testet.

Blant de beste

Helthjem var nominert i kategorien "Transport og Logistikk", og tok annenplass i årets kåring med totalt 73,3 poeng av 100 mulige. Det var DHL Express som vant i kategorien og videre fulgte Bring, PostNord, FedEx og Posten i synkende rekkefølge.

STOLT: Daglig leder i Helthjem Netthandel, Anders Lunde Angen, er stolt over resultatet. Foto: Helthjem

- Vi i helthjem er veldig opptatt av å levere gode kundeopplevelser og har satt oss som mål å være blant de beste på kundesupport. Jeg er superstolt av å gå en plass opp siden 2020, med sølvplassering for Helthjem i Kundeserviceprisen. Dette er særdeles sterkt i ett år med mer enn nesten 150 prosent vekst i både pakker og supporthenvendelser, sier Anders Lunde Angen, daglig leder i Helthjem Netthandel.

Godt partnerskap

Det er kundesenteret Kulant som håndterer Helthjems kundeservice, og de to aktørene har samarbeidet tett over lengre tid og vokst sammen. Angen er sikker på hvorfor dette er en oppskrift på suksess.

- Kulant leverer utrolig gode resultater for oss og våre kunder. Vi har et svært godt samarbeid som har vært nøkkelen til hvordan Helthjem kan levere pakker raskt og enkelt og samtidig rangere blant de beste i bransjen på kundetilfredshet.