Pris til Helthjem

Helthjem tildelt 3. plassen i den prestisjefylte kåringen av «Årets kundesenter».

Publisert: 5. august 2020

Det er analyseselskapet See You, i samarbeid med Confex, som står bak den årlige kåringen - hvor over 140 kundesenter blir undersøkt og testet.

- Stolt

Tonje Sperre
STOLT: Tonje Sperre, ansvarlig for Helthjem sin kundeservice, er stolt over den gode innsatsen til Kulant.

Helthjem var nominert i klassen «Transport og Logistikk», og kapret tredjeplassen i kåringen.

- Jeg er utrolig stolt over denne prisen. Kundene våre er de viktigste vi har, og det er godt å se at arbeidet gir så tydelige resultater, sier kundeserviceansvarlig i Helthjem, Tonje Sperre.

DHL vant denne kåringen med 84 av 100 poeng foran FedEx på 78.9 poeng og Helthjem på 78.3 poeng. Posten, Jetpak, PostNord og Bring fulgte på plassene bak

- En utrolig fin utmerkelse å motta, etter ett år med rekordvekst i Helthjem. Jeg er heldig som får jobbe med den flinke gjengen i Kulant hver dag, og vet hvor mye god arbeid som ligger bak prisen - som henger veldig høyt for oss, sier Sperre.

- Eksplosiv vekst

Helthjem har samarbeidet tett med kundesenteret til Kulant over lengre tid. Kulant er klar på hvorfor dette har gått så bra.

- Grunnen til at vi har lykkes såpass godt er et godt samarbeid med Helthjem, og engasjerte medarbeidere som brenner for gode kundeopplevelser. Mange av konsulentene har vært med siden Helthjems oppstart av kundesupport, så for oss er Helthjem babyen vår, sier administrerende direktør i Kulant, Sølvi Saglien.

Nå er hun klar for å jobbe mot å bli enda bedre.

- Først og fremst må jeg si vi er svært fornøyd med tredjeplassen. Spesielt glad fordi testingen er gjennomført i en veldig hektisk periode, med eksplosiv pakkevekst. Nå lover vi å jobbe konstruktivt med forbedringer fremover. Jeg tror vi kan bli enda bedre, og vi går for tronen neste år, sier Saglien.

Les mer om Helthjems enorme vekst her.