Sterk økning for Helthjem: – Norges enkleste hjemlevering

Innholdsmarkedsføring

Effektiv hjemlevering har vist seg å være en suksess for Helthjem, og distributøren har hatt en eventyrlig vekst.

I 2015 ble Helthjem etablert av Schibsted, Amedia og Polaris. Med ønsket om å gjøre hverdagen enklere for folk. Flere produkter helt hjem - enkelt og raskt - før frokost, var målet. Det har vist seg å være en stor suksessoppskrift for nettverket.

– Helthjem sørger for fersk avis til morgenkaffen, nybakt brød på døren – og at tightsen finner veien hjem til den planlagte løpeturen. Vi leverer mer hjem enn noensinne, og er glade for å gjøre hverdagen litt enklere for folk, sier Cathrine Laksfoss, CEO i Schibsted Distribusjon.

Større kjennskap

Flere og flere kjenner til Helthjem. Kanskje mest som en ny utfordrer til de største aktørene innen netthandel, og nettverket er en populær tjeneste blant kundene.

Her kan du sende pakke med Helthjem.

Men, logistikkreisen begynte faktisk for 250 år siden, og suksessformelen handler om så mye mer enn bare pakker.

Jørn Fydenlund, Amedia Distribusjon, Haakon Onstad, Polaris Distribusjon og Cathrine Laksfoss, Schibsted Distribusjon. Foto: Ingar Sørensen

– Hjemlevering, enten det er snakk om godt lesestoff fra aviser og magasiner - eller faktisk reklame fra den lokale butikken, så er det viktig for folk flest. Derfor er det så fantastisk at nettverket vårt klarer å tilpasse og omstille seg hele tiden, sier Direktør for Salg og forretningsutvikling i Amedia Distribusjon, Jørn Frydenlund.

Raske i vendingen

Helthjems mål, har vært å svare på behov for enkle leveringsløsninger. For å klare dette, har Helthjem både vært nødt til å tenke nytt.

– Helthjem var de første i Norge til å tilby levering fra dør til dør, et gjennombrudd som krevde at vi var ekstremt løsningsorienterte på tvers av organisasjonen. Denne tjenesten brukes nå av flere tusen hver eneste dag - over hele landet, sier Laksfoss.

Her kan du teste ut dør-til-dør-løsningen.

Helthjem-navnet feirer i år fem år, og har vokst i rekordfart.

– Vi er selvfølgelig veldig stolte og glade over at vi kan markere femårsdagen vår med den eventyrlige reisen vi har hatt - og vi ser frem til å utvikle oss sammen med kundene fremover, sier CEO i Polaris Distribusjon, Haakon Onstad.

Dele på