Endelig klippekort!

Våre lojale kunder betyr alt for oss, og vi vil gjerne gi noe tilbake: Som første på markedet lanserer vi endelig klippekort for kundene våre.

Helthjem var først i landet på levering mellom privatpersoner, og som ledende leverandør i bransjen med partnere som Finn, Tise og Bookis sendes flere hundretusen pakker rundt om i landet hvert år. Vi jobber kontinuerlig for å finne løsninger som kan gjøre gjenbruk og hjemlevering enklere og mer tilgjengelig for flere.

Før sommeren testet vi muligheten for å kunne verve venner til å bestille pakker med Helthjem. Da fikk tilbakemelding om at dere også ønsket å bli belønnet for å bestille pakker selv.

Derfor har vi lansert klippekort på helthjem.no, slik at våre kunder nå får hver femte pakke til halv pris

Klippekortet lanseres som en “Beta-test”. Dette betyr at vi ønsker å teste løsningen sammen med dere, og se hva som fungerer best. Rabatten og intervallene på klippekortet kan derfor endres over tid ut i fra tilbakemeldinger fra dere.

For å bruke klippekortet må du være innlogget som kunde, og det gjelder kun for pakker i medium størrelse.

Vi minner om våre sendefrister før jul, og sender en stor takk til alle våre lojale kunder.