Varner satser for fullt på hjemlevering

Nå kan du få klær og sko fra en mengde butikkjeder, helt hjem til deg.

Varner har inngått en langsiktig avtale med logistikkselskapet Helthjem. Avtalen gjelder i hovedsak hjemlevering i hele Norge, og kundene vil også få levert varene på lørdager - før frokost.

Allerede før sommeren, vil kunder av folkekjære butikker som Dressmann, Cubus, Bik Bok, Carlings, Volt og Urban få muligheten til å handle på nett og få levert varene helt hjem.

- Vi ser frem til å starte dette samarbeidet. Helthjem er en tydelig aktør i markedet, og tilbyr noe våre kunder har etterspurt, sier Supply Chain Director i Varner, Anders Eriksson.

Unik levering
Helthjem, som allerede har kjente navn som Orkla, Power og Get Inspired på kundelisten, vil stå for utleveringen.

– Varner representerer norske merkevarer som hele folket har et forhold til, og våre tjenester vil bidra til å forsterke og forlenge det forholdet, sier daglig leder, Anders Angen, i Helthjem.

Helthjem vil sammen med Varner sørge for at kunder i alle deler av landet får trygg levering hjem - seks dager i uken - før frokost. Som i tillegg foregår uten menneskelig kontakt, fordi Helthjem leverer på natten.

Økt etterspørsel
Det unike tilbudet med hjemlevering hele uken - også lørdager - mener Helthjem er en viktig differensiator:

Anders Angen
GLEDE: -Helthjem se frem til å komme i gang med hjemlevering for Varner, sier CEO i Helthjem, Anders Lunde Angen

– Vi ønsker at sluttkundenes kjøpsopplevelse skal være så smidig som mulig, og vår opplevelse er at behagelig levering helt hjem, bidrar til mer fornøyde kunder. At vi i tillegg kan tilby levering på lørdager, vil bidra til noe unikt for Varners kunder. Vi er gira, og ser frem til å få dette i gang sammen med Varner, sier Angen.

Varner har opplevd en økning i etterspørsel for dør- og postkasselevering den siste tiden.

- Varner vil satse for fullt på hjemlevering, og dette er et viktig fokus for oss i tiden fremover, sier Eriksson i Varner.

Disse butikkene vil nå få hjemlevering:

- Cubus.

- Dressmann