FAQ
Vi har samlet de vanligste spørsmålene nedenfor.
Hva trenger du hjelp med?
Levering hjem
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure på om levering hjem til deg
Levering til hentested
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure på om levering til hentested.

Sporing
Her finner du spørsmål og svar rundt sporing av pakker.
Retur til nettbutikk
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure på om returer til nettbutikk.
Sende pakker
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure på når du skal sende en pakke
MinSide
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure på inne på MinSide.
Bedrift
Her finner du spørsmål og svar om det du måtte lure om du er bedriftskunde.
Oftest stilte spørsmål
-
Må jeg være hjemme for å ta i mot pakken?
Vi leverer pakken din om natten, og du trenger derfor ikke personlig ta i mot eller signere for pakke. Du vil få en SMS rundt kl. 7 morgenen etter at pakken er levert.
-
Hvor lang tid tar det å sende en pakke?
Dette vil variere utifra hvor i landet du sender fra og hvor pakken skal sendes. Du kan selv sjekke hvor lang tid det pleier å ta her.
-
Sporingen har stoppet opp
Selv om sporingen ikke viser bevegelse, trenger ikke det bety at pakken har stoppet opp. Vanligvis leverer vi pakker i løpet av et par dager, men det kan ta opptil én uke.
Om sporingen ikke har endret seg etter mer enn 7 dager, ønsker vi at du tar kontakt med kundeservice.
-
Svindel på SMS
Vi opplever dessverre svindel på SMS - husk at vi ALDRI vil be om penger, kontoinformasjon, eller andre former for betaling fra deg. Vi vil heller ALDRI linke til steder som gir deg penger. Les mer om hvordan du kan unngå svindelforsøk her
Nedenfor ser du en svindel SMS som ser ut til å være sendt fra oss. Vi ber deg se bort i fra denne sms'en og ikke trykk på linken.
Dersom du opplever noe form for svindel på Helthjem sine flater oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice HER