Smart frakt av FINN-kuppene: Gjenbruk gjort enda enklere

helthjemFor forbruker

Den nye tjenesten Meg til Deg fra helthjem gjør det enklere og raskere å sende småpakker. Med FINN.no som en naturlig partner, er det nå mulig å få bruktkuppet levert på dørmatten. Løsningen gjør det enklere for både kjøper og selger ved handel. Den nye gjenbrukstrenden gjør at noens skrot gjenoppstår som andres skatter, til glede for både lommebøker og … Les mer

Frokostmøte – boost konverteringen til din nettbutikk

helthjemFor nettbutikk

Konverteringsoptimalisering. Eller CRO (Conversion Rate Optimalization), som det kanskje er bedre kjent som er et stadig hett tema i netthandelsverden. Men hva er det egentlig, og hvordan kan din nettbutikk jobbe mer effektivt med konvertering? helthjem inviterer til frokostseminar tirsdag 5. desember i Akersgata 55, der du kan lære mer om hvordan din bedrift jobbe mer effektivt med konverteringsoptimalisering. Det … Les mer

Ny og sikker måte å motta pakker hjem – smart pakkeboks

helthjemFor forbruker

Schibsted-eide helthjem jobber kontinuerlig med å finne nye metoder å levere pakker etter kundens behov. Nå lanserer helthjem en pilot i samarbeid med iBox – den smarte pakkeboksen, Packbox. Dette er en smart, låsbar boks som gjør at kunder kan motta pakker hjem på en sikker måte. Den soldrevne smartboksen kan enkelt åpnes og lukkes via smarttelefon. Nordmenn ønsker pakkene … Les mer

Frokostmøte – levering som overgår kundenes forventninger

helthjemFor nettbutikk, Ukategorisert

Enten om du driver netthandel, har en pop-up store, ønsker å promotere en utvalgt vare eller har en katalog du sender ut, er du helt avhengig av løsninger som sørger for at kunden blir positivt overrasket. Forbrukere stiller stadig høyere krav til rask levering, og leverandører ser det som et konkurransefortrinn å bruke hastighet som en differensiator. Kombinasjonen av teknologi … Les mer

Raskere og enklere levering til bredbåndskunder

helthjemFor nettbutikk

Kundene til Viken Fiber får nå ekstra god service når de bestiller utstyr. Gjennom avtalen med helthjem kan kunden få det levert før frokost, dagen etter bestilling. –I samarbeid med Viken Fiber har vi utviklet en unik løsning for levering og retur av utstyr, hvor vi utnytter helthjem-nettverket sine styrker og Viken Fibers 24/7 kundeservice. Utstyr bestilt før kl. 21, … Les mer

Frokostmøte – hvordan minimere frafall av kunder?

helthjemFor nettbutikk, Ukategorisert

Alle bedrifter er avhengige av fornøyde kunder og det er nettopp derfor churn-analyse er så viktige siden de kan avdekke hvorfor kunder faller fra. helthjem har gjennom sine eiere, Schibsted og Amedia, og mye data og innsikt vi gleder oss til å dele med dere. helthjem inviterer til frokostseminar onsdag 24.mai kl 08:00-10:00 i VG-bygget i Akersgata 55. helthjem ønsker … Les mer

Ekspress

helthjemFor nettbutikk

Forbrukere stiller stadig strengere krav til butikker når de handler på nett og spesielt frakt er en viktig faktor.  Norge er et langstrakt land med høye fjell og lange fjorder som selvfølgelig også kan skape utfordringer for rask frakt. Sammenlignet med nabolandene Sverige og Danmark har også norske forbrukere lavere forventning til hva rask frakt faktisk innebærer. Samtidig er dette en gyllen mulighet for … Les mer

frokostmøte

helthjemFor nettbutikk, Ukategorisert

helthjem inviterer til frokostseminar tirsdag 14.mars kl 08:00-10:00.  helthjem ønsker å invitere deg og dine kollegaer til hyggelig frokost med faglig påfyll. Vi har mye spennende kompetanse som vi gleder oss til å dele med dere. Det blir lett servering av ferske bakevarer og kaffe, og vi åpner dørene kl 08 og seminaret kl 08:30.   Fredrik Loennecken, Leder Bedriftsmarked … Les mer

Lokal scanning

helthjemFor nettbutikk, Ukategorisert

Lokale scannings-punkt rulles nå ut i hele Norge og gir deg som helthjem kunde bedre kontroll og kvalitet samt omgjøring til hente-pakke i butikk går mye raskere.   helthjem har jobbet med dette prosjektet over lengre tid og har nå rullet ut lokal scanning i alle regioner. Scanning ved alle lokale terminaler og mottakssentre vil nå bidra til mer effektiv levering … Les mer

Raskere levering kan gi økt salg

helthjemFor nettbutikk, Ukategorisert

helthjem gjennomførte en høsten 2016 en omfattende undersøkelse til forbrukere som har mottatt en pakke levert av helthjem. Vi ser at raskere levering blir mer og mer viktig, og hele 43% oppgir at de ville handlet mer på nett ved raskere levering. helthjem sendte ut en kunde-undersøkelse til 25.000 personer som hadde mottatt en pakke levert av helthjem i løpet … Les mer